воскресенье, декабря 30, 2007

Вишлист от Брайдерз

Итак, брайдеры, не стесняемся, редактируем это сообщение и добавляем в список что-то, что бы вы хотели получить в новом году (ну, или на Новый Год). Если возможно, со ссылками (и картиками по желанию)

  • Canon PowerShot G7
  • Что-то ноутбучного типа
  • Пару-тройку единомышленников
  • Любви, заботы и ласки ;)
  • + душевне тепло
    + тебе з бантиком на ший(ти ж казав не соромитись) і здорового в додаток
    + шось цікаве і практичне
    + шось блистяще(я ж сорока)
    + і багато "шось",лиш би сюрпризи, в які ви вклали кусочок себе(не прямо кажучи)

    і взагалі цю тему треба було раніше починати!!!

    + здоров'я всім своїм близьким на 10 років наперед
    Marusya

  • А я хочу щоб бажання, які будуть зявлятись у 2008 зразу збувались). Ну і звичайно без здоровя нічого не буде. А ще, щоб наша хі-хі компанія не втрачала гостроти і дружності. І блог наш ставав дедалі популярнішим. От так)
    Фафля
  • ОЙ, НЕ було мого комента! Що ж я хочу?! Побольше таблеток от жадности...=)
    Щоб ми завжди залишались разом, змінбвались синхронно, щоб завжди залишались люди, які тебе розуміють і цінять...
    Всім здоровячка і виконаня всіх бажань, мрій ... у кожного вони різні...
    Якщо ж реального, такого, що потрогати можна, то я хочу сюрприза - чогось незвичного, яке б мене радувало і залишилось у памяті яскравою плямкою!
    ЮлькО

Комментариев нет: