понедельник, января 14, 2008

Старий Новий рік =)



Чергове свято... чи черговий привід випити? Сьогодні ми вирішили провести соц.опитування і з'ясувати, що пересічні ужгородці думають на цю тему.
Приємно відмітити, що люди святкувати люблять і святкують. І для переважної більшості це все-таки свято. Одна відповідь нас особливо порадувала. Звучала вона приблизно так:"Дивлячись з ким".
Приємно, що люди не втрачають почуття гумору =).
А для мене цей Старий Новий рік став справжнім святом. А все тому, що пощастило (вже вдруге) відвідати бал, який щорічно проводиться в словацькому місті Кошіце. Розказувати можна безкінечно, але все одно неможливо в повній мірі передати всі ті емоції, які переповнюють людину, коли вона стає частиною такого казкового, незабутнього дійства.
Та і місце проведення чудове. Нехай Кошіце і не столиця Словаччнини, але є другим за величиною містом цієї країни.
Хотілося б, щоб і у нас, в Ужгороді, проводилось щось подібне. Адже кожна людина прагне опинитись в казці ,хоча б на один вечір.



собор святої Єлизавети

Вірте в казку це реальність =)





......................................................................................Фафаня

1 комментарий:

Анонимный комментирует...

Оо.. Кошіце... Була я там колись) Коментар скоріше не до Старого Нового року, а до міста! Пам'ятаю мало, але знаю, що було класно! Та мені все було класно, лиш би кудись їхати... Любила всякі поїздки, та й люблю, дорога, стояння на кордоні...) Була я в Кошіцах в печерах, лазили по різним ходикам, було страшнувато, але цікаво! А ще в Кошіцах були (незнаю, чи тепер є) обалдєнні музикальні фонтани! Це те, на що можна дивитись і дивитись, дуже гарно! А ще я вроді помню цей собор Святої Єлизаветти, що на фотці, я там гуляла... :)