вторник, февраля 05, 2008

Закарпаття. Соколець-Анталовецька-Невицьке

Один з найстарших туристичних шляхів для ужгородців(і не тільки). Він не потребує великих затрат з вашого гаманця. Достатньо бажання йти вперед, один вільний день і декілька приємних людей з тобою.
В цьому я мала змогу пересвідчитись влітку. І тепер хочеться кожне літо починати з цього туру.
Для мене, людини нетренованої, це була ненайлегша прогулянка. Але екзтаз після пройденого шляху того вартий.

Бути на одному рівні з хмарами, дивитися на Перечин, який знаходиться під ними й під тобою - таким був перший погляд назад, на вже пройдений шлях.


Перечин


Потім ви дивитеся вперед, і... на вас чекає крутий підйом(от тут я вмирала). І "прогулянка" по хребту. З цього етапу запам'яталась галявина з височезною травою.

трава

Береш,розводиш її руками і...на тебе л'ється неймовірна кількість холодної роси. Ааа!

я-повністю мокра спереді

Чудовий настрій після цього зашкалював. Добравшись до Сокольця, відкривається неймовірний пейзаж - гори...

які там гори!

Я в них закохана(хто читав мій профіль,той знає). Сидіти на скалі, дивитись на них, прислухатися до сповненої звуками тиші... незвично після міста. Не знаю скільки ми там просиділи. Радувало, що було лише 3є людей і ніхто не заважав побути на самоті.

Анталовецька поляна, відома тим, що на ній розбилося 2 старих літаки. Видивитися їх важко. Мені це не вдалося, а шукати їх я не збиралася. Тим паче, що нам ще треба було потрапити через "ожинову стежку" до Невицького замку.

замок

Можливо в моїй крові намішано трохи від скалолазів і трохи від археологів, бо скільки разів не буваю на Невицьком замку, стільки разів свято друся на всі стіни. Цього разу дерлася на них під суворим наглядом досвідченої людини (насправді я висоти боюся)
Зізнаюсь,на той момент я вже ходила як дуже стомлена кривенька качечка з абсолютно неадекватною щасливою посмішкою.
Так за один день ми пройшли 26 км. Це якщо вірити даним взятих від інших туристів. Мені цікаво на скільки вони перебільшені. Якщо Ви в курсі, то зізнайтесь!
Стаття написана Марусьою

9 комментариев:

keymasterr комментирует...

ЛАМАДЕЦ!!! классно. и фотки, и текст. спасибо. по-моему, я тебя первый раз понял на этот счет

pensionerka комментирует...

дякую,що оцінив

Анонимный комментирует...

ти просто умничка!!!!!!!!!!!!!!!!1

pensionerka комментирует...

спс. Пам"ятаю,коли збиралась в Перечин,жаліла,що вас не було. Доречі,з яких причин?

fafanya комментирует...

ЮЙ. Нарешті і я це побачила, а то тільки чула). Дійсно класно. Рада, шо ти нарешті прокинулась). А чого нас не було...Як то чого? Ми ж лиш з Лумшор тоді приїхали =). Всі були мертві =). Ну а в мене як завжди особлива причина : РОБОТА =)

pensionerka комментирует...

Я вже і забула,що це було відразу післю Лумшор. Юй! А я Думала,що до кінця життя буду пам"ятати

Анонимный комментирует...

Соколець !!!
А ще є фоти з цого походу ?
Треба буде якось зходити туди, років 20 там не був.

pensionerka комментирует...

Фоток 131 штука. Вот тільки викладувати в інтернет досить клопітка робота. Можна ще пару закинути в нет,якщо Вас це ще цікавить. Час у мене з"явиться лише 16го лютого.

Unknown комментирует...

гарні, пречудові фотьки)