пятница, февраля 08, 2008

ДЕнь обломів =)

Мабуть, в житті у кожної людини бувають не дуже хороші періоди. Недарма ж кажуть, що воно як зебра.
Ось і мені вчора довелось пережити ДЕНЬ ОБЛОМІВ. Це було таке-собі антисвято. Все просо валилось з рук.
А ще в ці дні випала можливість пересвідчитись у правдивості фрази :"Цінуєм, коли втрачаєм". Насправді нічого ТАКОГО я не втратила. Просто перстав працювати домашній телефон, і як наслідок - інтернет. Чесно кажучи, блукання просторами всесвітньої павутини стало щоденним звичним заняттям. Коли можливість таких от прогулянок зникла я зрозуміла, що не хворію інтернет-залежністю. Ну...може трошки, але не остання стадія =).
А ще в кожній ситуації є плюси. Адже звільнилось багатенько часу на не менш корисні речі =).
Добре, що ото смуга невезіння закінчилась і сьогодні життя йде по звичній колії. І краще вже мила стабільність, ніж ось таке невезуче різноманіття...

P.S. сподіваюсь хоч щось з написаного вище зрозуміло

3 комментария:

Анонимный комментирует...

У всіх він буває, головне швидко сказати йому па-па... А той день я частково пережила з Фафаньою))

fafanya комментирует...

Такі дні просто необхідні, адже все пізнається в порівнянні. Якби не було от таких обломів, то всі радісні подіїї не сприймались би як щось чудове =)

Анонимный комментирует...

8 лютого і мені довелось пережити такий день!Після цього дня,я задумався,а куди котиться моє майбутнє?!В бездну,чи в СОНЯЧНе майбутнє?!Але ,я живу сьогоднішнім днем,і я надіюсь на те,що прийде час ,я і все зрозумію,а на даному етапі мені треба пережити цей день,і залишатися таким ,як я є-ЖАВЖДИ веселим ,з посмішкою до "Ушей"!P.S. цим коментом,я підтримую свою подругу Фафаню,яка теж багато разів підтримувала мене у важку хвилину!Спасибі Олько:)